Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 november 2007

Warme linzensalade met muntyoghurt

Mijn liefste draait avonddiensten deze week, en daarmee kom ik na een lange werkdag in een stil huis thuis. Tijd dus voor een (h)eerlijk diner voor één; waar ik met mijn voetjes óp tafel voor de tv van geniet, tot het klagende maagje wederom gevuld is: warme salade met zoete aardappel, linzen en spinazie, geserveerd in een behoorlijk pittig knoflook-peper-gember sausje met het fris- blussende van een zachte muntyoghurt als bijgerecht (ik gebruik de gesuikerde knoflook die ik nog in de koelkast heb na het experiment met de knoflookkoekjes; en ik besluit ter plekke dat een theelepel van het verrukkelijke gemberpoeder, in de salade niet zal misstaan).

Genieten! Helaas alleen, geen pitabroodjes in huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten