Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 juni 2008

Solution pour instillation nasale

Snotverkouden waagde ik afgelopen weekend de afreis naar Orléans, een prachtige stad zo'n 125km ten zuiden van Parijs. En ik kreeg daar de gouden tip om mijn zielige loopneus te laven aan 'huile gomenolée', een produkt van 'laboratoire du gomenol' uit diezelfde Franse hoofdstad. Met een liefst zo hoog mogelijk percentage. De olie (!) is nog het best vergelijkbaar met vloeibare dampo en moet in elk neusgat gepipetteerd worden (lekker hard opsnuiven staat gelijk aan eucalyptusolie richting keel). Inderdaad een nogal onaangename bezigheid, maar vreemd genoeg geeft het wél direct lucht.

1 opmerking:

  1. Ooooh....graag! Leg mij maar aan een infuus!
    Een dagje kano-en (raar woord) heeft me achtergelaten met spierpijn en een enorm verkouden hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen