Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 augustus 2008

Chocodroom

Na lange tijd (Gent is niet om de hoek) keer ik, met een vriendin, terug naar Kleve en in de late avonduren (open tot 22u) leven we ons uit in de Heerlijkheid die de Kaufland is. En, zorgwekkend genoeg, trekt met name de afdeling 'chocolade en cacaowaren' mijn aandacht, nou, misschien afgezien van de Palmolive douchegels à €0,85 en 3,825kg WitteReus voor €5,55!!
De interessantste nieuwigheden gaan mee de boodschappentas in: Sarotti '60% pure chocolade met gedroogde vijgen' (200g €1,99); Rittersport Bio 'druiven-cashew' (65g €0,99); Milka Zart&Dunkel '50% cacao met zwarte peper' (100g €1,45); Côte d'Or Spécialités 'Vollmilchschokolade gefüllt mit einer Feigen-und Mandel-Trüffel- Crème' (150g €2,15) en Sarotti Grand Chocolat '35% cacao met walnoot-ahornsiroop' (200g €1,99). Hoor je mij al watertanden?!

1 opmerking:

  1. Oh geweldig! Wij -vriendin en ik- mogen van onszelf maar 1x per jaar boodschappen doen in Duitsland... maar goed ook ben ik bang!

    BeantwoordenVerwijderen