Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 augustus 2008

Pizza Service

Het was me al zó vaak aangeraden, dat het bijna een belediging zou worden als ik er niet een keer zou gaan eten; en aangezien we vorige week tóch op Walcheren waren, zakten we af naar de uithoek die Vlissingen heet (en nee, je kan niet meer met de auto op de pont tussen Vlissingen-Breskens, er mogen alleen nog fietsers en voetgangers op). Op het Bellamypark (nr 10) vind je PizzaService, een werkelijk onooglijk vervallen restaurantje met de werkelijk meest verrukkelijke pizza's. Typisch zo'n restaurant waar de gepassioneerde eigenaar (die met al die oorknoppen) zélf ook in de keuken meehelpt en waar de bediening ongedwongen en amicaal is.
Ik hap verlekkerd weg van mijn samengestelde pizza (gorgonzola, zalm, spinazie en ui €10,40) terwijl mijn lief de vlam in de pijp laat slaan met de 'hothothot' Vesuvio. Zó rijk gevuld dat ik na de helft al vol zit, maar dat is niets wat een beetje pizzadoos niet op kan lossen. En ook daar doen ze niet moeilijk over, want de naam zegt het al....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten