Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08 mei 2009

Jasmijn & ik

Hip restaurant Jasmijn&Ik (Kanaalstraat 219-221, Utrecht) oefent al tijden zo'n sterke aantrekkingskracht op mij uit, dat zelfs een korte blik op de internetmenukaart (hier) mij al het water in de mond doet lopen: plakjes pekingeend in pruimensaus, currysoep, maïskoekjes met pompoen, zalm in chilisaus gebakken, inktvis in zwartebonensaus; het ene 'jasmijnhapje' klinkt nog aanlokkelijker dan het andere. Maar het zijn de desserts die mij mijn lief doen meeslepen op een dinsdagavond; als ik hongerig van het werk thuis kom, maar géén zin heb om te koken. Het is moeilijk kiezen tussen de limoen-serehkwarttaart, de chocoladetaart met munt-mangosaus of de gefrituurde sesamlychees met kokosijs, maar de edamame (€3) en de wakame (€5) laten we natuurlijk sowieso aanrukken:

Keuken open van 17 tm 22u; op maandag gesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten