Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 mei 2009

Schelpsalade

Zaterdagavond: verjaardagsfeest. Mét BBQ (ik herhaal: wíe bar- beque't er nou op een bak wáter in plaats van smeulend vuur??!) Aan iedereen was gevraagd iets mee te nemen en ik kreeg de op- dracht 'salade'. Geen probleem. Nadat ik mijn (nu) verjaardags- koekjes had afgegeven, begon ik ijverig aan het mixen van bakjes Johma Coleslaw met gekookte schelpjesmacaroni, gehakte wal- noten en verse rauwkost. Na een half uurtje gepriegel met het salademengsel, stomme kromme sprieten bieslook, oude kaas, een mes en plakjes ei, was 'de schelp' daar. It ain't no fish, maar daardoor was de hongerige meute misschien iets bereidwilliger de opscheplepel in mijn creatie te zetten:

Tevens geschikt voor het Hiroshima-herdenkingsbuffet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten