Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 januari 2010

Kruidenwalhalla

Het heeft me gisteren wel bijkans de hele middag gekost (na een ochtendje Ikea, inclusief ontbijt aldaar... mmm!), maar de voor- heen onoverzichtelijk volgestopte kast vól kruiden en specerijen bij ons thuis is uitgezocht en geordend! Tá-dÁá:

Een oponvallend wit magneetbord met (Grundtal) magneetbakjes. En om de ene soort gedroogde blaadjes van de andere te kunnen onderscheiden; de naam in goudstift op het glas. Kun je geloven dat dit nog niet de helft is van de complete kruidencollectie hier (want de kast is natuurlijk óók gebleven!)??!

3 opmerkingen:

  1. Leuk!! Maar ben je niet bang dat er toch een dekseltje niet helemaal schroefvast blijkt te zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het idee van een hele keukenvloer vol kruidenpoeder en gedroogde blaadjes en bolletjes is té schrikbarend om als realiteit te zien. Ik negeer het concept.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag,

    Leek mij ook leuk. Tot er een half ons kurkuma over de vloer ging. Goed spul. Kleurt stevig. Houd ik me voortaan toch maar bij mijn Ikea ladenkastjes met de achterkant voor, met daarop messing etikettengreepjes.

    BeantwoordenVerwijderen