Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 februari 2012

De aller-aller-allergekste (maar toch fijne) zalf

Ik zag het bij de drogist (DA) liggen voor drie euro nog wat, toen ik wat droge huiduitslag in mijn gezicht had. En ik dacht dat deze levertraanzalf in het onooglijke doosje met jaren '70 kleuren wel heilzaam móest zijn, anders zou het ogenschijnlijk wanstaltige product allang niet meer te koop zijn geweest maar weggeconcur- reerd door meer appetijtelijke smeersels.

En nee, er is geen walvistraan gebruikt voor deze Jecovitol zalf, maar medicinale levertraan. Nog steeds rijk aan jodium, fosfor, omega-3-vetzuren, vitamine A en D. En gelukkig maar dat er geen walvistraan gebruikt is (om meerdere redenen uiteraard), want anders zou deze levertraanzalf niet zo lekker ruiken. Waarnaar ruikt het? Nou, naar lekker. Naar een soort apothecaire zoetheid. En terugvettend is de zalf ook. Mijn droge huid vaart er tot nu toe wel bij.

Alternatief voor FNA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten