Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 april 2012

Ik kook - stoofschotels

Bij een kringloopwinkel vind ik een klein (13,5x20cm) boekje anno 2009 (van Rebo Productions BV) waarin alleen maar recepten voor stoofschotels staan; 21 stuks in totaal. Het is een kookboekje uit de serie 'Ik kook' en ze hebben zich bij Rebo helemaal uitgeleefd in die serie waarin ik zo snel 42 delen tel à €1,99. Verwacht geen culinaire kunstwerkjes, maar alle recepten zijn "uitvoerig getest" (naar de uitslag kunnen we enkel gissen..) en voor iemand die graag allerlei, laten we zeggen, stoofschotels, wil uitproberen (ik dus), kan zo'n handzaam naslagwerkje best interessant zijn.

Er gaan in ieder geval genoeg ingrediënten in de meeste gerechten om een diepe volle smaak te mogen verwachten en ook benodigde tijden (voor voorbereiding en bereiding) en calorieën staan keurig aangegeven. Overzichtelijke werkbeschrijving, mooie kleurenfoto; we gaan maar eens stoven: recept 1, 2,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten