Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 april 2013

Tof hee!

Ik bewaarde mijn Japanse toffees voor de juiste gelegenheid, maar wat blijkt - toffees hebben geen 'de juiste gelegenheid'. En omdat ze nu al bijna een jaar niet meer houdbaar zijn, moet ik ze hoognodig opeten ;)

V.l.n.r.: Morinaga's kokutou caramel (met melasse): een romige karamel met een donkere bitterzoete smaak - een beetje als bruine basterdsuiker waar het meeste zoet uit is gehaald: 8+. Morinaga's satsumaimo caramel: heerlijke karamel met de weinig subtiele smaak van zoete aardappel: 9-. Morinaga's milk caramel: deze klassieke melkkaramel heeft een gecondenseerde melksmaak die lekker lang blijft hangen: 8. En wat een prachtige doosjes! Glico matcha: de toffee zelf is wat korrelig en minder romig, maar de volle smaak van groene thee maakt dit meer dan goed: 8-. Ik had het kunnen weten; er was sowieso maar weinig wat ik in Japan heb gegeten wat niet (hoewel vaak héél anders) héél lekker was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten