Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 augustus 2014

N'Ice (op een stokje)

"Alle ingrediënten zijn biologisch (op het Friese kraanwater na) en dit ene ijsje telt 45 calorieën. Wij van N'ice op een stokje zijn ervan overtuigd dat het hoog tijd is voor lekkerdere en gezondere ijsjes vol fruit, fruit en nog eens fruit. Dus 100% natuurlijk en minder suiker".

Mijn watermeloen n'ijsje met munt zit in een soort papieren zakje. Het leek mij de perfecte versnapering voor de terugweg, nadat ik (toch maar weer eens) inkopen had gedaan bij de Lindenhoff. Deze N'ice op een stokje kostte daar €2,75 en ik was er (desondanks) blij mee in mijn aircoloze auto. Lekker fris, zeker niet te zoet, met een (helaas wat te subtiele) smaak van watermeloen en verse munt- blaadjes. Om pragmatische redenen nu even niet van eigen makelij (dat zou de kosten wel drukken, dunkt mij).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten